
Heeft u interesse in één of meerdere van onze cloud telefonie diensten?
Klik op onderstaande button en vraag een demo aan.
De specialist die het beste bij u past neemt binnen 24 uur contact met u op!

Heeft u interesse in één of meerdere van onze cloud telefonie diensten?
Klik op onderstaande button en vraag een demo aan.
De specialist die het beste bij u past neemt binnen 24 uur contact met u op!

Cloud Telefonie
Slim Telecom & IT heeft voor elke organisatie een passende oplossing op het gebied van telefonie in de cloud. “Vast bellen’ via de cloud – ook wel Voice over IP genoemd (VoIP) – is een praktische manier om onafhankelijk van plaats, apparaat en tijd via internet te werken en te bellen. Hiermee krijgt uw organisatie meer grip op uw zakelijke gespreks- en communicatieverkeer.
De mogelijkheden zijn eindeloos, Slim Telecom & IT adviseert u graag welke oplossing past bij uw wensen en eisen.

Door de nieuwe manier van communiceren werken we veel efficiënter en we besparen ook nog op de kosten.
Wij zijn erg tevreden hoe Slim Telecom & IT Solutions dit project heeft begeleid
Jan van Nistelrooij, Van Lijssel Transport BV

Door de nieuwe manier van communiceren werken we veel efficiënter en we besparen ook nog op de kosten.
Wij zijn erg tevreden hoe Slim Telecom & IT Solutions dit project heeft begeleid
Jan van Nistelrooij, Van Lijssel Transport BV
Met de CLOUD TELEFONIE oplossingen van Slim Telecom & IT kunt u gebruik maken van vele functionaliteiten die het te bieden heeft.
Onze specialisten zullen inventariseren welke functionaliteiten er voor zorgen dat u optimaal gebruik kan maken van uw oplossing.
Ga met je cursor over onderstaande icoontjes voor meer informatie.

Met vast op mobiel is het mogelijk om je oproepen van je vaste zakelijke nummer binnen te laten komen op je mobiele telefoon.
Met deze functionaliteit ben je dus optimaal bereikbaar waar je ook bent.
Ook kun je vanuit je mobiele telefoon uitbellen met het nummer van kantoor.

Een belgroep gebruik je bij VoIP telefonie wanneer je meerdere telefoontoestellen gelijktijdig wilt laten overgaan.
Op het moment dat er iemand belt gaan de toestellen die in deze groep geplaatst zijn over.
Denk hierbij aan een groep sales medewerkers of een support afdeling.

Met een welkomstboodschap heet je de beller welkom als deze belt naar uw organisatie.
Spreek een korte welkomstboodschap in en vervolg deze met muziek.
Dit is een fijne ervaring die de overgangstoon vervangt.

Met een tijdschema kun je openings- en sluitingstijden instellen (ma-vrij 07:30 / 17:00).
Tijdens de openingsuren gaat de telefoon vervolgens gewoon over en tijdens de sluitingstijden kun je bijvoorbeeld een voicemailbericht instellen.

Met een keuzemenu zorgt u ervoor dat uw relatie zo snel mogelijk bij de juiste afdeling terecht komt.
Is desbetreffende afdeling niet beschikbaar wordt dit gesprek gewoon weer terug geleid naar de receptioniste.
Zo stel je bijvoorbeeld eenvoudig in: “Toets 1 voor Nederlands, press 2 for English.” Of Toest 1 voor Sales, Toets 2 voor Service, etc...

Het is druk en helaas is er geen medewerker die de telefoon kan aannemen. Dan kan de eerst volgende beller even in een wachtrij worden geplaatst.

Met BLF kun je op een VoIP toestel zien of een gebruiker/collega in gesprek is.
De kwaliteit van de telefoongesprekken wordt hierdoor verhoogd omdat je niet meer onnodig hoeft door te verbinden.

Een conference call is een vergadering/groepsgesprek over de telefoon.
Er kunnen meerdere personen tegelijk deelnemen aan een gesprek, waardoor je vergaderingen telefonisch kunt voeren.
Dit kan overal ter wereld.


Ontvang uw voicemail in uw e-mail. Op deze manier kunt u altijd en overal uw voicemails beluisteren.
Is deze voicemail beter geschikt om door een collega opgevolgd te worden dan stuurt u hem gewoon even door.

Door middel van op maat gemaakte software kunt u bellen via uw laptop of pc.
Hiermee heeft u alle functionaliteiten van uw vast toestel, maar dan op uw werkstation.
U kunt dan uitbellen middels een headset.

Met deze opties zorgt u ervoor dat uw telefooncen- trale integreert met uw CRM-Pakket of Webrowser.
Dit biedt vooral veel gebruiksgemak en snelheid.
Met één klik in uw browser belt u het nummer wat u selecteert. Belt een bestaande klant, dan opent direct de klantenkaart.


Heeft u interesse in één of meerdere van onze cloud telefonie diensten?
Klik op onderstaande button en vraag een demo aan.
De specialist die het beste bij u past neemt binnen 24 uur contact met u op!